Vertrouwelijkheid

Casino777.be en zijn dochterondernemingen doen al het mogelijke om de vertrouwelijkheid van de persoonlijke gegevens van spelers te respecteren en beschermen. Op deze pagina vind je informatie over het gebruik en de beveiliging van de gegevens die door spelers worden verstrekt aan Casino777.be.

Wij bevelen alle bezoekers van ons online casino sterk aan om het onderstaande vertrouwelijkheidsbeleid uitvoerig door te lezen alvorens onze spellen te spelen. Dit vertrouwelijkheidsbeleid heeft betrekking op alle websites die worden beheerd door (dochterondernemingen van) Casino777. Het is echter niet van toepassing op websites die zijn geregistreerd door onze partners.

Vertrouwelijkheid en privacy

Alle tijdens het registratieproces aan ons verstrekte informatie wordt opgeslagen op het platform van Casino777.be en blijft strikt persoonlijk en vertrouwelijk. De privacygevoelige informatie wordt opgeslagen in gecodeerde vorm. Casino777.be zal deze informatie niet uitwisselen met welke derde partij dan ook.

De door Casino777.be verzamelde informatie kan worden gebruikt voor:

  • Het bevestigen van financiële transacties.

  • Het bieden van passende diensten aan gebruikers.

  • Marketing en marktonderzoek.

  • Het naleven van de wet- en regelgeving in België en het land waar de gebruiker zich bevindt.

  • Eventueel onderzoek naar witwaspraktijken of andere frauduleuze transacties.

Gebruikers worden aangeraden om hun persoonlijke informatie te beschermen. Het beste is om sterke gebruikersnamen en wachtwoorden te gebruiken en deze te allen tijde veilig en vertrouwelijk te bewaren. Op die manier kun je zelf eenvoudige veiligheidsmaatregelen nemen.

Als gebruikers persoonlijke informatie willen wijzigen, raden wij hen aan om hun account informatie te updaten zodat contactgegevens toegankelijk zijn voor het Casino777.be team.

E-mailadressen

E-mailadressen worden op een veilige manier opgeslagen en gebruikt om spelers op de hoogte te stellen van de nieuwste spellen, software updates en promoties. Bovendien worden spelers door Casino777.be per e-mail op de hoogte gehouden over hun stortingen, uitbetalingen, wachtwoordwijzigingen etc. In principe ontvangen spelers alle informatie met betrekking tot hun account per e-mail.

Casino777.be kan e-mailadressen en andere persoonlijke informatie niet verkopen of uitwisselen voor commerciële doeleinden. Casino777.be gebruikt de e-mailadressen van spelers uitsluitend voor communicatie en de verificatie van persoonlijke gegevens.

Als je geen promotionele of informatieve e-mails meer van ons wenst te ontvangen, kun je dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar support@casino777.be.

Cookies

Casino777 heeft het recht om cookies te gebruiken in het kader van de optimalisering van onze klantendienst. Klantenservice staat hoog in het vaandel bij Casino777. Middels het gebruik van cookies hoopt Casino777.be een duidelijker beeld te krijgen van de voorkeuren van iedere gebruiker zodat wij onze webdiensten hierop kunnen aanpassen.

Winsten en verliezen

De winsten en uitbetalingen van spelers blijven strikt vertrouwelijk en persoonlijk. Alle winsten worden opgeslagen op een beveiligd systeem. Casino777.be zal deze informatie uitsluitend in zeer uitzonderlijke gevallen doorgeven aan een derde partij, bijvoorbeeld op verzoek van een overheidsorgaan.

Het uitwisselen van persoonlijke informatie

Persoonlijke informatie mag alleen worden uitgewisseld met betrekking tot onderzoek naar fraude of op verzoek van een overheidsorgaan (zoals de Belgische Kansspelcommissie of de politie) in het kader van juridische processen en regels. In deze gevallen hoeft de speler niet op de hoogte te worden gesteld van de uitwisseling van informatie, maar Casino777 garandeert dat alle noodzakelijke juridische stappen worden genomen om het lekken van informatie te voorkomen.

De volgende informatie kan worden uitgewisseld:

  • Naam, achternaam

  • Adres

  • E-mailadres

  • Bankrekeningnummer

  • Transactiegegevens (waaronder stortingen en uitbetalingen)

  • Gokactiviteiten

Het delen van persoonlijke informatie

Persoonlijke informatie wordt niet uitgewisseld met derde partijen of affiliates. Persoonlijke informatie wordt uitsluitend uitgewisseld met dochterondernemingen indien de gebruiker akkoord gaat met hun algemene voorwaarden.

Om informatie van klanten te beschermen, gebruikt Casino777.be meest geavanceerde veiligheidssystemen op de markt. Alle informatie, van zowel registratie als financiële transacties, wordt overgedragen aan de Casino777.be server met beveiligde encryptie-technologie en Firewall.

De Casino777.be website en zijn software zijn uitgerust met de laatste nieuwe beveiligstechnologieën en al wat nodig is om informatielekken met kwaadaardige bedoelingen te voorkomen. Voor meer informatie kunnen spelers onze klantendienst 24/7 contacteren.

Klachtenprocedures

Klachtenprocedures geven spelers de mogelijkheid om een formele klacht in te dienen over hun ervaringen met onze website. Dankzij dit systeem blijft het vertrouwen tussen de spelers en de website in stand en zijn commerciële instellingen zoals online casino’s gebonden aan bepaalde richtlijnen.

Spelers

Wanneer spelers te maken krijgen met problemen vernemen wij dit graag. De meerderheid van de problemen wordt opgelost binnen 30 minuten. Wij doen ons uiterste best om alle problemen op te lossen binnen een maximale termijn van 7 dagen.

Zodra een speler een klacht heeft ingediend, zullen wij het probleem bestuderen en proberen om tot een goede oplossing te komen.

De speler gaat akkoord met de Algemene Voorwaarden. Klachten over hetzelfde probleem die worden ingediend binnen 7 dagen na de oorspronkelijke klacht worden niet in aanmerking genomen en zijn derhalve zinloos.

Voor meer informatie met betrekking tot dit onderwerp kan de speler de Algemene Voorwaarden van de website raadplegen.

Wij doen al het mogelijke om effectief onderzoek te doen naar de aard van het probleem en zullen eventuele terugbetalingen binnen 10 werkdagen na indiening van de klacht voltooien.

Vereisten voor de klachtenprocedure:

Om een klacht in aanmerking te laten komen voor nader onderzoek:

  • Moet de speler gebruik hebben gemaakt van onze website.

  • Moet de speler de klacht binnen 7 dagen na het ontstaan van het probleem hebben ingediend.

  • Moet de klacht precieze details bevatten over de aard van het probleem (dag, datum en tijd).

  • Moet de klacht zijn ingediend in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden.

De Algemene Voorwaarden zijn te raadplegen op onze website.

Een klacht kan worden ingediend:

  • Met behulp van ons contactformulier

  • Per e-mail via support@casino777.be

  • Per telefoon: 027919007

  • Per fax: 027919007

  • Per post (houd rekening met een iets langere doorlooptijd):

    • Casino van Spa - service Casino777

    • Place Royale 4

    • 4900 Spa / België